20 april - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 20 april - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

20 april

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Op de stage gaat het goed, het is vandaag weer golf maandag en het weer is goed, dus hopelijk hebben we de tijd om met de lunch even te gaan golfen.

Dit weekend zijn we met Ben (baas van Nathalie), Anniek (andere student) en haar vader naar Derwent River Valley geweest. We hebben daar een wandeling van 4,5-5 uur gemaakt. Het weer was geweldig en de omgeving was ook heel mooi. Omdat Annieks vader erbij was hadden we een vlakke route gelopen, maar Nathalie en ik zijn op een gegeven moment afgeweken van de route en zijn we een heel stuk naar boven geklommen (zie foto's). De afdaling van de heuvel was heel leuk.

Daarna zijn we via de rivier verder gelopen en hebben we een boomstam in een waterpijp gelegd in de hoop dat die er aan de andere kant met grote vaart uit kwam zetten. Helaas was het waterpeil daar te laag voor.

We hebben de wandeling afgemaakt en toen zijn we via de Snake Pass naar Ashbourne gereden om wat te drinken. We hebben daar toen ook wat gegeten, dat was heerlijk! Ben heeft ons toen nog meegenomen naar zijn woonplaats en zijn plaatselijke pub, waar we ook nog wat gedronken hebben. Het waren een hele gezellige dag en avond.

De week ervoor waren Nathalie's ouders er en zijn we naar Castleton geweest (al eerder geweest en hebben ook foto's van online gestaan), zijn we uit eten geweest, hebben we gegolfd op de driving range van Brailsford en zijn we naar Kedleston Parks geweest. Een lekker actief weekend dus.

Verder niet zo heel veel nieuws, dus ga ik maar weer eens aan het werk (nadat ik de foto's ge-upload heb).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 29366

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: