1 mei - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 1 mei - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

1 mei

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

01 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Het gaat allemaal zijn gangetje hier. Nathalie en ik hebben een nieuwe vrijetijdsbesteding; World Of Warcraft. Dat is leuk want dat kun je online samen spelen, groepen vormen, samen queestes doen etc.

Ik heb afgelopen week mooie nieuwe wandelschoenen gekocht. Ze waren 130 pond maar afgeprijsd naar 40. Goede deal dus.

Ik ben vandaag vrij want Debby (collega stagiare) is naar Barcelona en Graham besloot om mij dan ook maar de dag vrij te geven. We gaan zo golfen; Graham, Clare en ik.

Gister was er flinke ruzie op het kantoor tussen Graham en Tim; mijn beide bazen dus. Tim was 's ochtends aangekomen en we hadden tot het middaguur gewerkt. Hij moest toen naar de kapper, ik en Graham beleven achter en werkten verder. Toen Tim terug kwam zaten Graham en wat collega's in het huis (dus niet in kantoor) even te vergaderen over een andere website. Tim vroeg aan mij waar ze waren en wat ze aan het doen waren, ik vertelde het hem en toen stormde hij er vandoor. Waarschijnlijk omdat hij boos was omdat ze niet aan Breedadog aan het werken waren. Graham belde hem later op en vertelde hem dat hij niet meer welkom was.

Later kwam Tims broer nog langs om te kijken waarom we Tims telefoontjes niet antwoordden (omdat vrijwel iedereen niet op kantoor was). Dit is allemaal al wel wat langer gaande, maar nu is de bom dus gebarsten. Tim vind dat we te weinig aandacht geven aan Breedadog en heeft het idee dat telkens wanneer hij er niet is, er ook niet aan Breedadog gewerkt wordt. Graham is het zat dat Tim denkt dat hij iedereen maar kan controleren en zeggen wanneer ze aan wat werken.

Ben benieuwd hoe het zich volgende week gaat ontwikkelen.

Verder heb ik geloof ik niet zoveel nieuws. Behalve dat ik www.tombrouwers.com gekocht heb en er in mijn vrije tijd een beetje aan ga werken om daar wat op te zetten. Ik laat het wel weten wanneer hij 'online' is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 29372

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: