1 juli - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 1 juli - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

1 juli

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

01 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Mijn laptop is een tijdje geleden kapot gegaan. Nog voordat ik naar Nederland terug ging, dus ik typ dit nu vanaf werk op een hele slome computer. Als het goed is krijg ik mijn laptop binnenkort terug, want hij is bij de raparateur, al heb ik nog niets van ze gehoord. Nu kan ik lang niet meer zo vaak World of Warcraft spelen :(.
Het bezoek aan Nederland was heel leuk. Bijgepraat met vrijwel iedereen en het was heerlijk weer. Ik vond het wel weer rot om terug te gaan.
Het weekend na terugkomst zijn we naar Tamworth geweest met zijn tweeen en dat was aardig geslaagd. De kamer was prima, maar het restaurant was een beetje 'dodgy' (vette borden etc). De dag erop naar Tamworth Castle geweest wat heel leuk was. Ze hadden er verkleeddozen en veel dingen om het leuk te maken voor kinderen, maar daar hebben wij ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Het is hier op het moment heel warm weer, wat wel een lekkere afwisseling is. Afgelopen zondag naar een grote county show geweest waar Clare een paard showde en er was verder heel veel te doen. Komende vrijdag naar een grote hondenshow in Windsor met werk, dus dan zal ik wel laa thuis zijn; het is 3 uur rijden.
Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en ik laat nog wel van me horen.

2 juli: Laptop gemaakt; 175 euro. Fotos op Facebook voor Facebook-vrienden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 29371

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: