Veilig aangekomen, eerste indruk: - Reisverslag uit Tallaght, Ierland van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen, eerste indruk: - Reisverslag uit Tallaght, Ierland van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen, eerste indruk:

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

06 September 2008 | Ierland, Tallaght

Eerste indruk, kort berichtje, foto's zullen volgen.

Ik zit zo'n 30km van Dublin in een hele rustige buurt. De kamer is klein en er ontbreekt nogal wat aan: één lampenkap, enkele lades in de ladekast, een bureau met stoel. Tim Flaherty, de huisbaas, heeft mij echter belooft dat deze dingen, samen met het raam dat niet open kan, gefikst gaan worden.

Het stadje lijkt wel leuk, met een groot winkelcentrum en een supermarkt die rond de klok open is, maar dat is wel aardig ver uit de buurt (in ieder geval niet op loopafstand).

Ik zal morgen eens op mijn gemak alles gaan verkennen. Binnenkort dus waarschijnlijk meer nieuws.

  • 07 September 2008 - 01:33

    Ivor:

    Ben benieuwd naar je ervaringen! Oppassen voor de buren. Ik heb gehoord dat het mensen zijn met een donkere ziel en kleptomanische trekjes.

  • 08 September 2008 - 09:28

    Mama:

    Lieve Tom,

    Ik ben blij je nieuwe mobiele nr te hebben, kunnen we contact houden. Van papa hoorde ik dat het okay is met je. Ik hoop heel erg dat je het naar je zin gaat krijgen en we houden heel nauw contact. Bellen als er iets is!! (desnoods neem ik het 1e vliegtuig naar Ierland)

    Liefs van mama.

  • 08 September 2008 - 21:45

    Anna:

    hoi Thom.

    Welkom in Tallaght, ik woon hier ook, het is niet de leukste plek om te wonen maar het is te doen,iniedergeval heel veel succes met wat je gaat doen.

    En mischien tot ziens in Tallaght!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 29377

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: