7 juni - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 7 juni - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

7 juni

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Ik heb een tijdje niets van me laten horen, maar het is ook best druk geweest met van alles.

Vorige week waren mijn ouders, broer en zus op bezoek en het weer was geweldig. Ik heb niet zo heel veel foto's gemaakt, maar ik zal de foto's die ik heb binnenkort op http://www.tombrouwers.com/fotos/home.htm zetten. Daar heb ik meer ruimte dan op dit reisdagboek(correctie 8 juni: ben er net achter gekomen dat ik maar 10mb disc space heb voor die website, zal het dus moeten uitbreiden. Nog geen fotos dus binnenkort). Kijk dus regelmatig op dat adres :). Kijk ook op http://www.tombrouwers.com voor mijn website waar ik de laatste tijd wat aan heb gewerkt.

Het was leuk met mijn familie, ze kwamen aan op vrijdag en vertrokken maandag. We zijn Westfield rond geweest, twee keer uit eten geweest (één chaotische nieuwe Japanner en één goed geprijsde interessante Australiër), naar de Peak District geweest (Castleton) en we hebben gegolfd (7 holes en één gescheurde schedel(ik heb Chris per ongeluk geraakt met een club, waarna hij hevig bloedde en naar het ziekenhuis moest om zijn hoofd gelijmd te laten worden; hij had nergens last van..)). Op de laatste dag zijn we samen met collega's en mijn baas wezen lunchen op de bus en iedereen heeft het prima naar zijn/haar in gehad.

Gisteren zijn we naar Haddon Hall geweest; een middeleeuws manor house dat nog in de oude stijl te zien was (dus niet opgeknapt in de Victoriaanse tijd oid). Het was echt geweldig, alles was van hout of steen en het rook er heerlijk. Een hele mooie tijd en een eetzaal die nog in gebruik was.
Daarna hebben we wat gedronken en gegeten, zijn we terug naar huis gegaan om te dineren en toen zijn we weer wat gaan drinken in Ben's (nathalie's baas) locale pub. Daarna zijn we nog bij Ben thuis geweest en hebben we drie heerlijke whisky's gehad. We hebben toen ook afgesproken dat we een keer naar Bakewell gaan met zijn allen om een goede fles whisky te kopen voor mee naar huis. Vooral het laatste glas dat ik dronk was heerlijk; fruitig, rokerig en uit een rumvat.

Over twee weken kom ik voor 4 dagen terug naar Nederland; zaterdag 20 tot woensdag 24 juni. Daar heb ik veel zin in. Die week daarna gaan we met zijn tweeën naar het Castle Hotel in Tamworth (diner, fles wijn, overnachting en full English breakfast voor twee personen: 45 POND!!!!) Daar kijk ik ook al erg naar uit.

Voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje. Ik moet nog twee maanden op mijn stage en we zijn nu bezig met het zoeken naar een vervanger voor mij.

Ik laat het hierbij en zal misschien vanavond nog wat fotos op tombrouwers.com/fotos/home.htm zetten. Ik zie de meeste van jullie over twee weken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 29384

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: