Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Engeland, samen met Nathalie. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2009

Nog twee weken

01 Juli 2009

1 juli

07 Juni 2009

7 juni

01 Mei 2009

1 mei

20 April 2009

20 april
Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29379

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: