Kamer geregeld, klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu Kamer geregeld, klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

Kamer geregeld, klaar voor vertrek

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Augustus 2008 | Nederland, Nijmegen

Hier is het dan; het eerste berichtje. Ik zal proberen bij elke significante gebeurtenis een bericht te plaatsen om jullie op de hoogte te stellen.

Enkele dagen geleden heb ik voor mezelf een plek in een huis veilig gesteld via een telefoongesprek met Tim Flaherty. Ik heb foto's gezien van het huis die ik jullie helaas niet kan laten zien omdat de advertentie al is verwijderd.

Mijn adres in Ierland zal zijn:
18 Deselby Crescent, Tallaght, Dublin 24.

Ik zit in het huis met drie of vier andere studenten of jonge werkenden. Het huis ligt tien minuten lopen van school, tien minuten lopen van een winkelcentrum en 5 minuten lopen naar de bussen die mij in 20 minuten naar Dublin kunnen brengen.

Nathalie gaat 14 augustus al weg en ze laat mij dan drie weken alleen in Nederland achter. Die eerste weken zullen wel moeilijk worden en zeker even wennen, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat we ons allebei prima zullen gaan vermaken en dat we na dit avontuur minstens net zo hecht zijn als nu.

Dat was het wel zo voor de eerste keer. Als er vragen of opmerkingen zijn, kunnen jullie een berichtje achterlaten of gewoon een mailtje sturen.

  • 08 Augustus 2008 - 06:56

    Nathalie:

    Hallo Liefste,

    Het gaat zeker goed komen! Al wordt het in het begin waarschijnlijk niet echt aangenaam.
    We gaan elkaar gewoon vaak opzoeken!
    Ik hou van je!

  • 08 Augustus 2008 - 18:45

    Ppa:

    Had foto nog niet gezien. ziet er uit als heel futuristisch complex.ingekakte buren zullen er weinig zijn, lijkt me. Maakt het extra spannend om je daar te brengen..kunne we het zelf zien.

  • 10 Augustus 2008 - 09:07

    Mama:

    Lieve Tom,

    Leuk om zo alles van je bij te kunnen houden. Nu ben je nog thuis, maar wanneer je zo ver weg bent (vind ik dan, anderen vinden Ierland een klein stukje) vind ik het wel heel fijn om op deze manier (en gelukkig zijn er nog vele andere mogelijkheden) contact met je te kunnen houden.
    Over 4 weken zijn wij alweer op de terugweg en ben je echt begonnen aan je avontuur.
    Je zult het prima gaan doen, daar heb je alle kwaliteiten voor.

    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 29389

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: