Update - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

Update

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Hier even weer een update vanuit Derby.
Vorig weekend zijn we naar Bath geweest met Ben en wat andere internationale studenten. Het was leuk, al was de stad zelf niet erg mooi en aangenaam; het was allemaal wel mooi en oud, maar allemaal uit dezelfde periode, dus allemaal dezelfde kleur en stijl.

Voordat we naar Bath gingen, zijn we nog langs Avesbury gegaan; de grootste stenencirkel in Engeland. Zo groot dat er een dorpje in gebouwd is (klinkt leuk, maar op die manier kan je de grootheid van de stenencirkel niet zien). De reis van en naar Bath was 2,5-3 uur, maar was heel gezellig.

Afgelopen weekend was ook leuk. We hebben zaterdag een heel relaxed dagje gehad en 's avonds zijn we naar Liverpool geweest om een regionale finale van Miss Student bij te wonen. We hadden een VIP ruimte met uitzicht over de hele club (wel leuk want we hadden niet echt zin om tussen de drukke menigte te staan).

Zondag was ook wel OK. Wat boodschappen gedaan en wat filmpjes gekeken.
Het was alleen wat minder leuk toen we erachter kwamen dat Sara (huisgenoot) het wachtwoord voor het internet had laten veranderen door haar baas. Als ik het zo zeg, klinkt het waarschijnlijk al raar, maar het is nog vreemder dan het klinkt. Wij kennen haar baas namelijk nauwelijks en hij is nog nooit bij ons huis geweest. Dan is er nog het feit dat wij opeens geen internet meer hadden en niet wisten waardoor het kwam. We hoorden het uiteindelijk van onze andere huisgenoot. Ik zal er niet verder op in gaan, want het is allemaal een beetje ingewikkeld en vervelend, maar het komt er op neer dat Nathalie en ik niet meer zo goed op kunnen schieten met Sara.

Ik ben vorige week ook nog met mijn baas naar (waarschijnlijk) de grootste hondenshow ter wereld geweest; Crufts in Birmingham. Ik ben niet zo'n hondenmens, maar het was leuk, interessant en gigantisch.

Ik ben gisteren naar een kickboxles geweest. Ik was al eerder geseest, maar dan bij een andere club en dat was niet zo leuk, maar dit was wel tof. We begonnen met een lange en brute warming-up, daarna techniek oefenen, waarna we tien minuutjes half contact hebben gespard. Dat was leuk, dus ik ga volgende week weer.

Dat was het wel weer voor deze keer. Ik zal even wat foto's uploaden. Dag.

  • 10 Maart 2009 - 10:30

    Mama:

    Lieve Tom

    Wat een gedoe met al die huisgenoten. Of je nu naar Ierland of Engeland gaat, er wonen blijkbaar overal vreemde snuiters. Gelukkig ben je nu niet alleen.
    Prachtige foto's, vooral die van het badhuis.
    Ik ga vandaag maar eens bellen met het Rangemoor Park Hotel om te kijken of we terecht kunnen, kunnen we het allemaal met eigen ogen bekijken.
    Fijn dat de workout bij het kickboksen nu beter is, geeft je ook waarschijnlijk meer voldoening.

    Werk ze deze week.

    Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 29389

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: