25 maart - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 25 maart - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

25 maart

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Het gaat hier prima, alles zijn gangetje. Op werk is het leuk; gister is er besloten dat we een halfuur per dag korter gaan werken. Nu dus 9-5 ipv 9-5.30.

We zijn afgelopen weekend met Ben (baas van Nathalie) en Graham en Clare (mijn bazen zeg maar) naar de Driving Range gegaan om wat golfballetjes weg te slaan. Dat beviel erg goed en het ging me wel aardig af. Nu heeft Graham ook besloten dat we donderdag wel de vaste golfdag kunnen maken en tussen de middag naar de driving range kunnen gaan. We hebben al een vaste busdag: vrijdag. We gaan dan lunchen in een bus die omgebouwd is tot engelse cafetaria (english breakfast e.d.).

Na het golfen op zaterdag zijn we nog naar Kedleston park en Hall geweest; een mooi Georgisch huis met een prachtige omgeving waar de film "The Duchess" is opgenomen.

Ik had vandaag tegen Graham gezegd dat ik wat leuke golfclubs op Amazon.com had gezien voor 7 pond per stuk en dat ik die misschien wel wilde aanschaffen. Hij begon gelijk te bellen en verzekerde mij dat hij wel wat clubs voor me kon regelen. Hij zei ook dat hij me nog zou meenemen naar een Golf Course om een 9 Hole te lopen om te kunnen oefenen voordat papa en mama hier komen op 29 mei.

Ik heb met werk vorige week nog een honden-forum opgezet waar hondenfokkers- en bezitters vragen kunnen stellen/beantwoorden of gewoon informatie uitwisselen. Als je wil kan je het bekijken, maar je zal je dan wel moeten registreren (www.dogbreederforum.com). Dan kan je in het menu naar 'members' gaan, op Alison klikken en al mijn posts zien (ik heb gedaan alsof ik Alison ben, omdat we op het moment nog niet willen dat iedereen meteen weet dat het forum door ons is opgezet).

Ik ben trouwens nooit meer naar kickboxen geweest. Ik heb wel wat spulletjes gekocht er voor, maar ik heb gewoon niet zo'n zin om weer opnieuw te beginnen bij zo'n clb. Ik wacht wel tot ik weer in Nederland ben en ik een club heb gevonden waar ik wel wat langer bij wil blijven. Nathalie en ik gaan wel minstens één keer per week fitnessen.

Voor de rest niet heel veel nieuws geloof ik, behalve dat papa een beginnende longontsteking heeft. Was ik wel even van geschrokken, maar het zal na een antibiotica-kuurtje van een paar dagen wel weer over moeten zijn. Dat krijg je dus als beloning wanneer je na weet-ik-veel hoeveel decennia stopt met roken!!!

  • 26 Maart 2009 - 08:40

    Merlijn:

    haha, dus in Nederland gaan we een balletje slaan op de driving-range van het Rijk van Nijmegen? mooi man! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt daar!! Heeft Nathalie het ook naar haar zin? Wanneer kom je eigenlijk weer terug?
    Hier in NL gaat alles z'n gangetje. Myrthe is ingeloot voor Sydney, dus die gaat per juli een half jaar naar the outback! Wel gaaf, maar wel ver weg!

    Ik spreek je kerel!

    hasta luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 29389

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: