7 april - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu 7 april - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

7 april

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Een paar dagen geleden was het 2 april; precies twee jaar geleden dus dat Nathalie en ik voor het eerst kusten. Om het te vieren hebben we elkaar cadeautjes gegeven, zijn we uit eten geweest en hebben we een film gezien in de bioscoop.

Nathalie had mij gegeven: een pen die in vrijwel alle omstandigheden schrijft en er ook nog eens zeer mooi uitziet; een helikopter UFO die met een afstandsbediening hoger of lager vliegt en een leuke lichtshow etaleert; en een Zippo aansteker met een schoppen aas voorop en mijn naam ingegraveerd achterop. Ik rook dan wel niet (meer), maar ik ben altijd fan geweest van de Zippo's en ik ben er dus heel blij mee!

Ik heb Nathalie gegeven: een armband, een bad bruisbal oid, een paar DVD's en een robotkrab die ze graag wilde hebben.

We zijn uit eten geweest bij een goede Mexicaan en hebben daarna Lesbian Vampire Killers in de Showcase Cinema gezien. Allebei geslaagde activiteiten. Het was een hele leuke avond!

Op werk gaat het nog steeds goed. We zijn gister in het lunchuur naar de driving range gegaan om wat te golfen en het gaat bij mij al steeds beter. Ik had laatst ook wat attributen gekocht zoals schoenen en handschoenen, of had ik dat al gezegd..?

Ik irriteer me nog steeds aan de huisgenoten en vanochtend weer een klaagbriefje gevonden. Ik had namelijk gister het vergiet nodig, maar iemand had die niet afgewassen en ik ging er van uit dat het victor was. Die maakt namelijk nooit wat schoon. Ik had de zeef gebruikt voor de pasta en een briefje in het vergiet gelegd, vragende in het Engels of de afwas in de toekomst gelijk na het eten gedaan kan worden. Lag er dus vanochtend een briefje van Sara (nederlandse) dat ik best wel wist dat het haar afwas was, dat ik best wel wist dat zij thuis was en dat ik het dus ook tegen haar had kunnen zeggen en dat het kinderachtig was dat ik er een briefje voor schreef. Dat schreef zij dus in een briefje... Maarja, dat kan dus nog wat worden vanavond.

Nathalie's ouders komen dit weekend. Jammer genoeg is de weersverwachting niet zo goed, dus we moeten nog even een back-up plan bedenken voor de leuke wandeltochten die we hadden bedacht.

Dat was het wel weer voor deze keer. Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 29387

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: