Wat foto's en mijn contactgegevens - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu Wat foto's en mijn contactgegevens - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Tom Brouwers - WaarBenJij.nu

Wat foto's en mijn contactgegevens

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

26 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Hier zijn wat foto's van mijn tijd zover in Derby.

Mijn contactgegevens hier:
9 Drewry Lane
DE22 3QS
Derby

0044 754 94 81 691

  • 26 Februari 2009 - 12:33

    Mama:

    Lieve Tom

    Indrukwekkende foto's zeg!! Ik kan me iets voorstellen bij de hoeveelheid wind die er stond. Wat een prachtige omgeving waar jullie gewandeld hebben. Papa en ik moeten maar wandelschoenen kopen, want als we komen wil ik ook daar gelopen hebben.

    Tot snel aan de telefoon,

    mama

  • 02 Maart 2009 - 08:55

    Merlijn:

    Ha Tom en Nathalie! Hoe is het met jullie in Engeland? De verhalen en de foto's zien er in ieder geval goed uit!! Bevalt het 9-5-leventje jullie een beetje? Een hele fijne tijd nog toegewenst!!

    groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Voor mijn studie Inetrnational Communications aan de Hogeschool van Arnhmen en Nijmegen, ga ik een half jaar in Tallaght bij Dublin studeren. Daarna ga ik een half jaar stage lopen in Schotland, samen met Nathalie. Dat is het plan althans, dat laatste half jaar staat nog niet vast. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn verblijf.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 29383

Voorgaande reizen:

06 September 2008 - 14 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: